Máte dotaz?
725 934 257
Časté dotazy

Magická rohožka Clean Step

Udrží každou podlahu v naprosté čistotě!
  • Stačí ji přejít, není třeba obuv otírat
  • Zachytí špínu z bot i zvířecích tlapek
  • Pohltí bláto, sníh i další nečistoty
Dnes se slevou 60%
Akce platí do vyprodání zásob. Produkt je již téměř vyprodaný.
999 Kč 399 Kč + doprava jen 69 Kč
Bezproblémové vrácení

Zboží můžete do 14 dní vrátit

Dodání do 3 dnů

Veškeré zboží máme skladem

Garance kvality

100 000 spokojených zákazníků

Doprava zdarma

Při nákupu nad 999 Kč


Ideální řešení pro čistou domácnost

  • Speciální jemná vlákna na sebe vážou vodu, bláto a další nečistoty
  • Stačí jen šlápnout na rohožku a boty jsou dokonale čisté
  • Vhodné i pro tlapky domácích mazlíčků
  • Spodní strana vybavena protiskluzovou vrstvou

Jednoduchá údržba, stálé vlastnosti

  • Při znečištění stačí vyprat v ruce nebo pračce
  • Rozměry: 69 × 46 cm
  • Černé či hnědé provedení (zasíláme dle skladové dostupnosti)
Chci objednat

Objednejte online

399 Kč

Posledních pár kusů skladem

Vyprodáno

Objednávka

Kontaktní a dodací údaje

Na tomto zařízení již byla vytvořena objednávka na jméno . Chcete vyplnit stejné údaje? ANO / NE


Doprava a platba

Poštovné:

Celkem k platbě:

Objednáním souhlasíte s obchodními podmínkami a zpracováním osobních údajů.

Máte dotaz?  
Třeba se ptal někdo před vámi

Nenašli jste odpověď? Kontaktujte nás
Kdy moji objednávku odešlete?

Vaši objednávku odešleme nejpozději do 48 hodin od přijetí. Veškeré zboží máme skladem a připraveno k okamžitému odeslání.

Jak zjistím, kde se moje zásilka nachází?

Jakmile Vaše zásilka opustí naše logistické centrum, budeme Vás informovat e-mailem. Termín a čas doručení Vám následně upřesní zvolený dopravce. Pošle Vám číslo zásilky a Vy si můžete na jeho stránkách ověřit, kde se zásilka nachází.

Mohu změnit nebo stornovat objednávku?

Ano, můžete, pokud jsme zásilku ještě nepředali dopravci. Pokud potřebujete v objednávce něco změnit nebo ji zrušit, neváhejte nás co nejdříve kontaktovat. Pokud již byla zásilka odeslána, změny nejsou možné.

Mohu změnit termín nebo adresu dodání?

Ano, můžete. Pokud Vám datum nebo adresa doručení nevyhovuje, můžete si tyto údaje změnit dle podmínek dopravce, který zásilku doručuje.

V případě, že zásilku doručuje Česká pošta, můžete změny provést zde. Změnit lze následující parametry: doručovací adresu, doručení na pobočku pošty, změnit pobočku pošty, termín doručení (pracovní dny), opětovné doručení, prodloužit dobu uložení zásilky na pobočce pošty.

Pokud jste zvolili doručení společností PPL, změnu doručovací adresy nebo termínu doručení je možné provést na jejich stránkách zde. Pro provedení změny je třeba zadat číslo zásilky a speciální PIN. Oba údaje obdržíte v e-mailu od PPL, ve kterém vás informuje o předpokládaném termínu doručení zásilky.

Zboží mi nevyhovuje a chci ho vrátit, co mám dělat?

Zboží můžete vrátit v zákonné lhůtě 14 dní dle obchodních podmínek. Vyplňte formulář Odstoupení od smlouvy (především číslo objednávky, důvod vrácení a číslo účtu, na které Vám vrátíme peníze). Balík pošlete na adresu: Lokalo s.r.o. – SenzaKup.cz, Jana Babáka 11, 612 00 Brno. O jeho přijetí balíku Vás budeme informovat e-mailem.

Zboží je nefunkční, rozbité. Jak mohu reklamovat?

Vyplňte Reklamační list, a společně se zbožím jej pošlete na adresu: Lokalo s.r.o. – SenzaKup.cz, Jana Babáka 11, 612 00 Brno.


Potřebujete poradit?

725 934 257

Po-Pá: 9-17 hod

Nic vám neunikne na našem Facebooku

Slevy a novinky emailem


Nahoru

Provozovatel: Lokalo s.r.o., Příkop 843/4, 602 00 Brno, IČ: 06339531, DIČ: CZ06339531. Web používá soubory cookies.